|  رنگ  |  + 0 -
ADA
بستن این پنجره
این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

زمان های خروج از دسترس تارنما

 زمان های خروج از دسترس تارنما


پرتال شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی در تمامی ایام هفته و بصورت بیست و چهار ساعته قابل دسترس می‌باشد. در صورت بروز هرگونه مشکل و قطعی یا اقدامات فنی و بروزرسانی، زمان خروج از دسترس پرتال در همین قسمت اطلاع‌رسانی خواهد شد.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

مشترکین، متقاضیان و مراجعان محترم (1399/08/16)

با سلام و احترام؛ ضمن عرض پوزش، به استحضار می‌رساند بدلیل بروزرسانی پرتال و انجام امور فنی بر روی آن، تا اطلاع بعدی که از طریق همین صفحه اطلاع‌رسانی خواهد شد؛ برخی از اطلاعات و صفحه‌های پرتال در دسترس نمی‌باشد.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

مشترکین، متقاضیان و مراجعان محترم (1399/09/10)

با سلام و احترام؛ ضمن عرض پوزش، به استحضار می‌رساند بدلیل بروزرسانی پرتال و انجام امور فنی بر روی آن، بمدت 24 ساعت؛ پرتال در دسترس نمی‌باشد.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

مشترکین، متقاضیان و مراجعان محترم (1400/02/12)

با سلام و احترام؛ ضمن عرض پوزش، به استحضار می‌رساند بدلیل ارتقا سطح امنیت پرتال و انجام امور فنی بر روی آن، از ساعت 18 امروز به مدت 5 ساعت با اختلال مواجه خواهد بود.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

مشترکین، متقاضیان و مراجعان محترم (1400/04/05)
با سلام و احترام؛ به استحضار می‌رساند با توجه به اینکه نسخه جدید پرتال این شرکت در بخش میز خدمت الکترونیکی و ماژول‌های مرتبط با آن، به طور مستمر و بصورت ستادی در دست بروزرسانی می‌باشد؛ برخی از فرم‌های تعاملی الکترونیکی ممکن است با خطا همراه باشد. خواهشمند است در صورت مشاهده هر گونه مشکل در فرم‌های الکترونیکی پرتال این شرکت، موارد را از طریق فرم الکترونیکی اعلام مشکلات سایت و در صورت ضرورت طی تماس با شماره 31335121-051 به راهبر سایت اعلام فرمایید.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

مشترکین، متقاضیان و مراجعان محترم (1400/04/22)
 
با سلام و احترام؛ به استحضار می‌رساند نسخه جدید میز خدمت الکترونیکی این شرکت در پرتال بارگذاری شده است که در آن فرآیند ثبت‌نام پس از احراز هویت الکترونیکی انجام می‌شود و کاربر پس از انجام ثبت نام و ورود به درگاه واحد ارائه خدمات، امکان ثبت و پیگیری درخواست را دارد. خواهشمند است در صورت بروز هر گونه مشکل در فرآیند ثبت‌نام یا عدم امکان ثبت درخواست، مراتب را از طریق فرم الکترونیکی اعلام مشکلات سایت، اعلام فرمایید.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

مشترکین، متقاضیان و مراجعان محترم (1400/08/17)
 
با سلام و احترام؛ ضمن عرض پوزش، به استحضار می‌رساند بدلیل انجام امور فنی و انتقال هاست ، پرتال شرکت در مورخه 1400/08/19 به مدت 24 ساعت در دسترس نمی‌باشد.
 
 

 تاریخ ثبت : 1395/05/17
  آخرین به روزرسانی : 1400/08/17
 گروه آمار و اطلاعات
 4287
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 48
  • بیشترین بازدید همزمان : 351
  • بازدید امروز : 2,101
  • بازدید دیروز : 7,881
  • کل بازدید : 5,249,446
  • آخرین به روزرسانی : 1400/09/08 22:39:15
  • شناسه IP شما : 52.90.49.108

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : مشهد، بلوار خیام، نبش خیام جنوبی 35
  • کدپستی : 9185916196
  • تلفن : 19-05137617011
  • فاکس : 05137613008
  • پست الکترونیکی : info[at]khrw.ir
  • پیامک : 30006394
  • تلفن گویا : 31435