|  رنگ  |  + 0 -
ADA
بستن این پنجره
این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی مطرح کرد:

گفت وگوی صمیمی با همکاران در پروژه «یک روز با روابط عمومی»

نشست های دانش افزایی و هم افزایی و گفت وگو های صمیمی با همکاران تحت عنوان «یک روز با روابط عمومی» با همت مدیریت روابط عمومی شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی برگزار شد.

براساس این گزارش  مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی با اعلام این خبر گفت: دراین نشست ها ناگفته ها را می شنویم و سعی خود را برای بهبود ساز وکارها و انجام تغییرات و همچنین ارتقای سطح کیفی و کمی رفاهی همکاران در مراجعات حضوری و غیر حضوری به کار می بندیم.

«کاظم جم»  با اشاره به اهداف درون سازمانی و برون سازمانی روابط عمومی درراستای ارتقای ارتباطات و اطلاع رسانی با شهروندان و همکاران شرکت افزود: هدف و ماموریت روابط عمومی در حوزه اطلاع رسانی، فرهنگ سازی و بازگو کردن  عملکرد های هر سازمان به عنوان سخنگوی آن سازمان است.

وی خاطر نشان کرد: تلاش کردیم بحث های اجرایی روابط عمومی را در دو حوزه تقسیم بندی کنیم. فعالیت هایی که در حوزه بیرونی با مردم، جامعه و اصحاب رسانه داریم و دربخش بعدی بحث هایی که با خود همکاران در جهت ارتقای رضایت شغلی وارتقای تعلق و نشاط سازمانی با هدف تقویت ارتباط بین دفتر روابط عمومی و سایر دفاتر در شرکت داریم.

مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی تصریح کرد: معتقدم اگر روابط عمومی نتواند فعالیت ها و خدمات دفاتر شرکت را پوشش وگسترش دهد شهروندان از این فعالیت ها اطلاع نخواهند داشت و روند اجرای خدمات  شرکت تسریع نخواهد شد. بنابراین وارد این فرآیند شدیم تا با برگزاری نشست ها و جلسات با همکاران و مدیران بخش های مختلف ستادی با روال کاری و نقطه نظراتشان آشنا شویم.

وی اظهار داشت: این فرآیندها به صورت مستند سازی، اینفوگرافی و موشن گرافی از طریق رسانه های مکتوب و تصویری و همچنین فضای مجازی درراستای تکریم ارباب رجوع و عدم مراجعه حضوری به شرکت و امور شهرستان ها با توجه به رعایت پروتکل های بهداشتی و شرایط کرونایی در جامعه به صورت الکترونیکی به ویژه در حوزه حفاظت ارائه شده است.

«جم» یادآور شد: با توجه به ماهیت و ساختار روابط عمومی که عموم شرکت را در برمی گیرد بحث جمع بندی نقطه نظرات همکاران در حوزه رفاهی همکاران از دیگر مواردی است که در این نشست ها دنبال می کنیم؛ از جمله این که با تمهیداتی که اتخاذ شد، برای نخستین بار شرکت توانست مدیریت کمیته رفاه را برخلاف گذشته که یک حوزه خاص بود  با برگزاری انتخابات و رای گیری کارکنان ارتقا بخشد به طوری که هم اکنون از هر معاونتی یک نفر نماینده در این کمیته فعال است و یک نماینده به عنوان نماینده امورهای 12 گانه  شهرستان ها که با رای گیری کارکنان انتخاب شده است .

وی با اشاره به برنامه های روابط عمومی در سال 99 و 1400 اظهار داشت: مهمترین برنامه هایی که در سال 99 و 1400برای روابط عمومی طرح ریزی شده است توجه به  توسعه زیر ساخت ها، تمام الکترونیکی کردن خدمات و فعالیت های روابط عمومی و تقویت ابزار نوین خدمات رسانی به شهروندان وحذف ارتباطات دفتری و کاغذی است .

مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی با اشاره به برنامه های کلان توسعه زیر ساخت ها در پروژه استراتژیکی شرکت گفت: یکی از برنامه های کلانی که در سطح شرکت و در پروژه استراتژیکی شرکت دنبال می کنیم حرکت به سمت یک شرکت تمام الکترونیک است سعی کردیم تمامی بحث های فیزیکی و کاغذی را حذف کنیم و شرکت را به سمت  شرکتی تمام الکترونیک پیش ببریم و روابط عمومی هم با توجه به ماهیت کاری که دارد باید پروژه های خود را به سمت تمام الکترونیکی شدن خدمات و فعالیت ها پیش ببرد. امیدواریم بتوانیم در راستای تحقق این اهداف گام های مثبتی برداریم.

وی رضایت مندی و مطلوب سازی فضای محیطی همکاران، مخاطبین و رسانه ها  را از دیگر اهداف روابط عمومی ذکر کرد و یادآور شد: تلاش می کنیم به عنوان یک روابط عمومی شفاف پاسخگوی اخبار جمعی، فضای مجازی، مخاطبان، سایت های خبری  و اصحاب رسانه  با کمترین زمان در جامعه باشیم و همچنین تلاش می کنیم روابط عمومی را به سمت یک روابط عمومی خلاق، نوآور و فنی سوق دهیم تا تعریفی جدیدی از روابط عمومی در کشور داشته باشیم.

جم با اشاره به اهمیت و جایگاه روابط عمومی در جامعه تصریح کرد: معتقدم روابط عمومی با توجه به نیاز جامعه و تغییراتی که در سبک زندگی مردم ایجاد شده باید از دیدگاه ها و روش های نوین فناوری استفاده کند و فرآیند کاری خود را با توجه به شرایط و متقضیات روز جامعه ارتقا بخشد.

وی درباره ارتقا بخشی جایگاه روابط عمومی شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی نیز گفت: با کارهایی که در این حوزه با مساعدت مدیریت ارشد شرکت، معاونت ها، مدیران و تیم های خبری و مستند ساز در حال پی گیری هستیم امیدواریم روند توسعه زیر ساخت ها در حوزه روابط عمومی را افزایش و ارتقا بخشیم.

مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی  در ادامه در خصوص برگزاری نشست هایی با معاونت ها و مدیران ستادی تحت عنوان «یک روز با روابط عمومی» یادآور شد: تاکنون 3 نشست هم افزایی با مدیران ستادی شرکت را برگزار کردیم که در صورت استمرار و تمدید محدودیت های کرونایی این نشست ها را به صورت آنلاین ادامه خواهیم داد. همچنین بنا داریم در راستای ارتقا ی دانش و آموزش خبری همکاران روابط عمومی در امور شهرستان ها دوره های آموزش خبری را به صورت آنلاین و با همکاری بخش IT برگزار کنیم.

کد خبر: 2608
  تاریخ خبر : 1399/08/27
  آخرین به‌روزرسانی : 1399/08/27
 106
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 39
  • بیشترین بازدید همزمان : 351
  • بازدید امروز : 6,058
  • بازدید دیروز : 10,363
  • کل بازدید : 3,663,698
  • آخرین به روزرسانی : 1400/02/18 12:37:27

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : مشهد، بلوار، خیام، نبش خیام جنوبی 35
  • کدپستی : 9185916196
  • تلفن : 05137617011-19
  • فاکس : 05137613008
  • پست الکترونیکی :
  • پیامک : 30006394
  • تلفن گویا : 31435